66 procent van de klanten is minder geduldig dan vorig jaar, terwijl bijna tweederde (64 procent) van de bedrijven zegt dat klantenservice directe impact heeft op bedrijfsprestaties. Dit blijkt uit het CX Accelerator rapport van Zendesk. Bedrijven mo...
Thomas van Zuijlen (foto) is op 1 september gestart als Chief Experience Officer (CXO) van Hyarchis. Hij treedt ook toe tot de Raad van Bestuur. Van Zuijlen wordt verantwoordelijk voor het verbeteren van de customer experience in een tijd waarin Hyar...
Digitaal bureau voor bedrijfstransformatie Valtech neemt de Nederlandse Salesforce-specialist Appsolutely over. Het gaat om de zevende overname door het bedrijf dit jaar en volgt op recente overnames door Valtech van twee Salesforce-specialisten in L...
Softwarebedrijf Freshworks stelt Dennis Woodside per ingang van 1 september aan als President. Woodside treedt ook toe tot het managementteam van het bedrijf. In deze nieuwe functie, waarin hij rapporteert aan CEO en oprichter Girish Mathrubootham, i...
De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) in contactcenters gaat de arbeidskosten van medewerker met 80 miljard dollar verlagen, voorspelt Gartner. Wereldwijde uitgaven van eindgebruikers aan conversationele AI-oplossingen binnen contactcenters bed...
De voorgenomen overname van Zendesk door investeerders voor tien miljard euro loopt tegen weerstand aan. Aandeelhouder Light Street keert zich tegen de overname en wil het bedrijf op de beurs houden. Light Street stelt een alternatieve strategie voor...
Uit data van de Klantenservice Federatie blijkt dat het aantal wachtrijen bij klantenservices met zo'n 20 tot 30 procent is gestegen ten opzichte van 2021, berichtte NOS deze week. Ook is de wachttijd nu 2 tot 3 keer langer dan vorig jaar. En bedrijv...
Avaya benoemt Alan Masarek tot president en CEO. Ook treedt hij toe tot de Raad van Bestuur van het bedrijf. Masarek heeft dertig jaar ervaring met het leiden van communicatie-, IT- en business services-organisaties. Masarek is sinds 1 augustus actie...
Ivanti introduceert Ivanti Neurons for Digital Experience. Deze nieuwe versie van het platform helpt IT-teams om de digitale werknemerservaring beter te begrijpen, te meten en te verbeteren. De oplossing combineert IT Service Management (ITSM), Unifi...
Bedrijven over de hele wereld plannen grote investeringen in digitale technologie om hun ambitieuze expansieplannen te ondersteunen, voortbordurend op de lessen uit de pandemie. Digitale leiders bewegen zich in alle sectoren en regio's in de richting...